riktigt fynd!

jag & farmor gick ju & kollade runt lite på gränby.
hittade snygga basplagg med detaljer på som jag ska inskaffa mig vid lön tror jag.
jag köpte faktiskt en klänning jag suktat efter heeela hösten & vintern.
den kostade 499 kr & tyckte kankse inte att det var värt pengarna ändå.
& nu var den nedsatt. gissa hur mycket den kostade ?!
79 ynka kronor!!!!

så den fick det bli. är väldigt mycket färger men det är det som charmar den tycker jag.
kanske inga vårfärger men de är struntsamma den är så snygg!

nu ska jag äta lunch, blir skärgårdssill & potatis, mmmm så gott!
sen ska jag sminka mig & åka iväg & jobba.




Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad snygg! Skitfint med blommönster tycker jag! Spelar verkligen ingen roll om det är vårfärger eller inte! :) Kommer du vara fin i!

2010-02-24 @ 14:41:59
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0