lördagskvällen

igår stressade jag till jobbet, trodde jag började kvart i fyra. när jag kommer dit ser jag att jag började halv fem, hur drygt är inte det?
hela dagen igår hade jag ont i magen, senare mot kvällen började jag må jätteilla.
sprang upp på toa & lämnade kassan två gånger för att kräkas, men inget kom.
men väl tredje gången så kom det, kändes bättre & tänkte att illamåendet skulle försvinna, men icke.

rebecca, nina & jennifer var här igår, blev en trevlig kväll med spelet alias, jag & jennifer utklassade tjejerna haha, & sen en massa girrrrrrltalk!
tjejerna drog runt två & jag längtade efter att lägga mig, men kunde inte somna för jag mådde så illa.
somnade efter tre någon gång.

jag vet att jag låter gnällig men det är så himla jobbigt att må illa, jag gör sällan det & när jag väl gör det mår jag JÄTTEILLA! & kräks nästan alltid.
har även jätteont i ryggen så jag vet inte vad jag ska ta vägen, jag gråter för jag har ont.
kan inte sitta, stå eller ligga på rygg för länge. enda gången det känns bra är att liggai fosterställning när jag kan sträcka ut ryggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som att du är gravid :).



Jag är gravid och hade så som du har nu, i början av grav...



:)



2010-02-15 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0