Gästbloggerskan Hagman här!

Godkväll allesammans!

Nu kanske ni sitter och undrar var Louise har tagit vägen.. Jo, jag har alldeles precis lämnat henne på Arlanda. Jag söp henne under bordet, klädde ut henne, satte henne i en rullstol och köpte henne en flygstol till Bahamas. Hon har det säkert underbart där, lite ont i huvudet kanske..

Näe, så har det inte riktigt gått till ikväll. Kvällen började med att jag, Anna, blev bjuden på middag av Louise och Jennifer som 20års present. Det var hur gott som helst (jag blev ännu en gång imponerad av mig själv, av hur mycket jag faktiskt kan få i mig) och det var en otroligt lyckad present! Jag tackar och bockar!

Sedan rundades kvällen av med att vi åkte hem till Louise och Daniel, där Dennis och Daniel spelade tvspel. Vi tjejer begav oss in i sovrummet och gosade ned oss i sängen och gick igenom en massa bilder. Det hela genererade i stora gapflabb - underbart med "gratis" magmuskelträning! Vi fick även fortsätta vårat inspirerande bröllopssnack från restaurangen! Hur mysigt är det inte att drömma? ("Att drömma" behöver inte alltid, som de flesta kanske uppfattar det som, innebära att man fantiserar om saker som är ouppnåeliga. Jag tycker att det är super viktigt att man har sina drömmar. Det är trots allt drömmarna som tar en framåt i livet, inte ens misslyckanden!) Vi satt där på restaurangen och drömde om bröllop med allt vad det innebär. Allt från möhippa till klänningar osv. Super mysigt!

Nu sitter jag och Louise i sängen och har precis bevittnat Canadas vinst mot USA i OS-finalen. Det var riktigt spännande där ett tag. Haha, vi hörde grabbarna för ett tag sedan, från vardagsrummet:

Dennis: Reine, är du nervös?
Daniel: Nej.
Dennis: Men du sover ju...?
Daniel: Nej.

Haha, lovar att Daniel tokslaggade. Nu ligger han och pratar i sömnen.

Nu ska jag och Dennis bege oss hemåt. Dags för att säga hej till huvudkudden och dejta John Blund en stund!

Jag avslutar med att dela med mig av mina två motton, innan jag går:

"You furniture your own mind. What holds your attention, determents your actions." & "The bigger the fear, the bigger the price,"




Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0