9 februari

idag öppnade jag & jobbade till tre.
efter jobbet mötte jag jennifer, vi gick & kikade lite på stan & sen hämtade vi daniel.

vi åkte & handlade lite grejer till tacosen som saknades & sen hem till anna..
vi åt massa tacos & hade härligt tjejsnack som alltid. åh mina tjejer, ni är guld.

sen kom helen & vi gick till ishallen & såg på killarnas match. blev tyvärr förlust.
träffade therese & det var jättekul, hoppas vi ses på fredag!

efter matchen åkte vi till ica, daniel ville ha lite pluggmys.
så nu pluggar han, jag har gjort matlåda till mig imorn.
jennifer har stått &  gjort en smoothie till oss med blåbär, jordgubbar & hallon.
sen ska vi äta lite färsk ananas & ha myskväll. jennifer sover här ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0