4 februari

imorse var jag till en ny kiropraktor, håkan dahlbäck. vet många som har gått dit & varit jättenöjda, daniel har varit där också med sina hockeyskador.
kiropraktorn jag gick till i höstas var svindyr & hjälpte inte något.

idag kändes det som jag fick veta mer vad jag ska göra.
jag är väldigt överrörlig pga dansen. så jag behöver ingen stretching eller något.
det som är mitt problem är att jag har mer ryggmuskler än magmuskler.
mina magmuskler försvann efter jag tog studenten & inte dansa lika mycket.
så jag ska träna magmusklerna som sitter in under höftbenet.
jag har även väldigt stor svank jag ska försöka få bort genom övningen plankan.

han sa även att mitt bäcken har tagit stryk pga min svank.
så all belastning har gått över till vänster sida & därför har jag ont i höger sida.
det här är lite av vad jag kommer ihåg han sa haha.

nu är ialla fall hemma, har ätit lunch, lite rester sen igår, pasta med lax & räkor & avokado.
farmor är här & vi ska fika min asgoda kladdkaka, den blev perfekt kladdig!
sen ska jag sminka mig & sen åker vi & handlar lite.

ska jobba sen, börjar kl 3 :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0