28 februari söndag

igår efter jag skjutsat daniel till bussen så kom jennifer & hämtade mig här hemma, vi åkte upp till gränby & kikade runt i affärer & handlade.
det blev självklart tacos till middag, vi kikade på melodifestivalen & fixade oss & sen kom rebecca.

vi satt här & drack cider & åkte sen ner på stan.
det fick bli kalas, kom inte in någonannanstans för det var lördag & rebecca 18. så det fick bli det fruktade kalas.
det är verkligen helt värdelöst där, inga folk heller. alla var väl på bj & platina. men men. rebecca fick sin första utgång & det var självklart!

åkte hem runt ett & sov hos mamma & pappa.¨

imorse gick jag upp vid halv åtta,tog bussen in till stan & jobbade.
jobbad mellan halv nio & två, skön tid men jag var så himla trött, usch så trött jag var.

har kollat på tv sen jag kom hem. ska sminka mig nu.
ska hämta anna & grabbarna runt fem, jag & jennifer ska bjuda anna på resturang som hennes present.
får se vad det blir. just nu verkar det som dragon palace :)

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0