2 februari

igår gjorde jag misstaget att se klart filmen i sängen. tror ni inte jag somnade & missade hela slutet, skit också! får aldrig veta hur den sluta haha.

gick upp runt halv leva idag, åt lite frukost & sen knallade jag hem till farmor & sen gick vi ner på stan & gick runt på vaksalatorg marknaden. var perfekt väder att gå i. kanske nollgradigt eller någon minusgrad. riktigt härligt ialla fall.
på marknaden blev det inköp av munkar & remmar haha.
& en present till min brors 18årsdag.

kom hem nyss. ska åka & skjutsa daniel på samling, dom har tidig samling för dom spelar borta i gnesta ikväll.
så dom kommer hem seeeent.

jag själv ska jobba 16-22.15 ikväll, sen efter det åker jag hem till anna & myser fram tills killarna är tillbaka i uppsala.

vi kanske hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0