18 februari, torsdag

igår kväll kom jennifer strax efter halv elva, vi kollade på filmen Allt för min syster.
filmen var precis lika bra & hemsk som jag trodde. den var verkligen jättebra.
jag har lite svårt att gråta inför människor, öven mina bästa vänner, men några tårar fick jag.
om jag hade varit ensam hade jag suttit & stårbölat.
vi åt morötter , gurka & dipp :)

sen halv två började vi se på matchen, jag blev så himla trött & satt & sov emellanåt haha.
så jag såg bara första perioden, men hann se sveriges första mål!

nu har jag ätit frukost, ska sminka mig nu sen ska jag knalla iväg till jobbet, jobbar 11-19.15 idag.
inte taggad för det kan jag säga.

hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har läst den boken.. gud vad jag grät, låg på stranden på cypern då hehe..

Hur gick det för sverige i hockeyn?

2010-02-18 @ 16:06:03
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0