16 februari, Fettisdag

igår blev det ändrade planer.
daniel åkte till singö för han hade ett ärende tidigt i norrtälje.
så jag skjutsade han till bussen efter träningen & jag åkte hem till mamma & pappa.

under kvällen hade jag & rebecca en lugn kväll, jag proppade i mig en massa geisha & såg på en film som hette under toscanas sol, den var jättebra, fick dock inte se 40 minuter av filmen när jag kom hem, ludde & mamma kollade på tv då. fick ialla fall se slutet :)

idag har jag inte gjort något, jag & ludwig har kollat tv & jag åkte & hämtade jennifer.
nu ska vi laga mat till lillebror som är sjuk haha.

ikväll ska familjen hem till oss på middag.
sen ska vi till mormor & morfar & äta semlor, är ju fettisdag idag.
inga semlor dock för min del, hatar grädde & mandelmassa haha, så för mig blir det vaniljhjärta.

sen får vi se om jag orkar se hela daniels match ensam.
annars åker jag till rebecca ett tag & ser filmen allt för min syster.
laddar hem den nu hihih.


Kommentarer
Postat av: Emma

Semlor är det godaste som finns :D

2010-02-16 @ 15:54:56
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha Louiiise! Jag har sökt lite på Internet och hittat på en sida med LLS-boenden i Uppsala. (Lagen om stöd och service till viss funktionshindrade.) DET ÄR JUST ETT SÅNT I HUSET! Hahahaha inte så konstigt att ni har träffat på vissa retards! ;)

2010-02-16 @ 18:33:20
URL: http://erikssonelin.wordpress.com
Postat av: Elin

Menade såklart LSS-boenden!

2010-02-16 @ 18:34:35
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0