12 februari

kom nyss hem från kiropraktorn, känns lite konstigt i ryggen, men det är helt normalt.
han säger at jag är en tråkig patient för jag är för rörlig & vig & hittar inga fel, jag ska helt enkelt bara träna min mage på egen hand.

nu tittar jag på tv, ska börja fixa mig snart.
ska hämta daniel från jobbet runt ett, sen ska vi åka & äta lunch på ikea :)
sen hämtar vi jennifer klockan två & åker hem hit.

efter det ska jennifer & jag snygga till oss, vi ska ner på hotell hörnan & ta något glas med våra mammor, en massa mammor, therese & rebecca, ska bli riktigt kul faktiskt! så det bli after work sen på flustret, asiatisk buffé & lite drinkar, ska bli jättekul!

när daniel & dennis är hemma efter matchen ska dom sova här & ha uppesittarkväll & se på os invigningen & dricka öl, får se om jag orkar hålla mig uppe haha!

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0