julafton

julafton igår var superbra & mysig!
först jobbade jag 7.45-16.15.

sen hämtade pappa mig & vi åkte till mamma & pappa där alla redan var & väntade på mig.
vi åt god mat & hade trevligt.

sen kom självklart tomten, har delade bara ut några paket.
resten delade jag & ludde ut!
det var massa paket vill jag tala om!
jag fick ialla fall allt jag önskat mig plus lite till!

jag tog kvart i nio tåget till upplands väsby, där hämtade daniel mig.
sen åkte vi till camilla & mangan i hässelby där daniel hade sitt firande med sin släkt.

det var jättekul att träffa alla.
det var ju typ ett halvår sen jag träffade dom alla.
men det var ialla fall jättekul, verkligen, kan inte beskriva hur det kändes.
riktigt bra ialla fall.

vi blev ialla fall där ett tag!
sen åkte daniel i omgångar & lämnade familjen,
efter det åkte jag & daniel hem till hans lägenhet.

daniel började skruva ihop hans sänggavel på en gång.
jag dukade upp ost & kex!
sen pratade vi en massa under kvällen :)

min julafton var otroligt, väldigt superbra med alla människor jag träffade!
den kunde fått varit lite längre bara!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0