iiiiiiiiiiiiiiih

kvällen var mysig med stensson & pappa & ludde.
fick en jättesöt ljuslykta
blev massa fika kvar som jag nog kommer slänga.

jennifer kom runt nio tiden.
vi har gått igenom varandras väskor.
dom ser bra ut!

fixar necessären imorn!

nu har jag precis duschat & målat tånaglarna.
senast jag gjorde det var i grekland!

vi får se hur länge jag & jennifer blir uppe.
vi känner oss ganska trötta.
men får se om det går att sova, jag kunde inte sova inatt ialla fall..

jag ska passa på att skriva att när jag är borta kommer jag inte skriva alls.
för att ha semester måste jag strunta i datan haha.
så känner jag nu, men vem vet, det kanske kommer ett inlägg, man vet aldrig!

jag skriver imorn innan vi åker.
åker runt halv tio.

helt sjukt känns inte som att vi faktiskt ska åka.
vi bokade liksom i februari, & nu ska vi åka. helt galet!
men underbart ska vi ha det!

äta massa goda frukter & mat & rå om varann!




Kommentarer
Postat av: Emma

trevlig resa :D

2010-12-03 @ 09:20:16
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0