29 december, onsdag

igår så blev det ändå lite shopping för mig & therese,
jag köpte en fin tubklänning på vila som jag spanat på länge!
sen även en svart snygg klänning, enkel men så snygg!
så nu vet jag vad jag ska ha på nyår ialla fall!

vi åt lunch på sushistället inne på gränby, det var god sushi där!
efter shoppingen åkte vi & köpte raketer & gick sen på stan & kikade.

sen jobbade jag!
när jag kom hem plockade jag lite mer här hemma!
kollade lite på oc, jag har börja kolla om igen, det är ju såååå bra!

nu har jag precis gått upp, ska sminka mig & sen åka till jobbet.
jobbar 10-19.30 idag, ett långt pass!

men efter jobbet åker jag till stockholm för att träffa daniel!
det blir nog mys med en film eller något :)
sen får jag vakna upp imorn i hans armar på min födelsedag :)
istället för att vakna upp själv här hemma!

vi hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0