25 december, juldagen, lördag

imorse vaknade jag & daniel ganska tidigt.
vi låg i sängen & drog oss ett tag innan jag gick upp & sminkade mig & gjorde mig i ordning.

sen åkte vi till daniels farmor, där hela hans familj var.
vi åt frukost där eftersom jag & daniel inte hade handlat någon frukost haha.
så där va vi & myste under morgonen & förmiddagen.
fikade, pratade & hade det trevligt!

jag fick ialla fall skjuts sen till upptåget av micke & daniel.

när jag kom till uppsala så hämtade pappa mig!
sen när vi kom hem så åt  vi lite jullunch!

efter det åkte vi till mormor & morfar & fikade.
jag kollade på svenska hjältar galan.
gud så tårarna tryckte på!
alice du var så fiiiiiiiiiiin! gud så du är grym!
& cmailla lyckades på hela cirkus att skratta. haha det förvåna mig inte haha!
ni var ialla fall grymma, du var bäst alice!!

nu är jag kvar hos mormor & morfar.
vi ska strax åka itll jonas & marie & fortsätta julen.
idag är kusin ebba med. så det blir det mer julklappar ikväll!

kvällen får vi se sen vad den bjuder på!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Finis lollis :)

2010-12-26 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0