1 december, onsdag

idag har jag varit ledig..
jag & camilla åt lunch på cupido & sen växlade jag in lite pengar!

sen åkte vi hem hit ett tag & sen ut till mamma & pappa.
där blev det middag. en väldigt blandad middag.
kinamat, pizza & sushi haha! men gott var det!

mormor & morfar kom också sen & fikade.
katarina & therese kom också förbi innan vi skulle på smyckesparty hos sus!

det var kul på smyckespartyt!
det blev två armband som jag kommer få i julklapp tror jag haha!
men det har ju jag redan glömt?

jag, mamma, anna & camilla gick ialla fall hem sen till mamma & pappa & kollade på greys.
sen åkte vi hem!

nu är vi hemma & anna har lagt sig.
jag ska också lägga mig.
börjar jobba tidigt imorn!
6.50-15.15, ååh jag orkar inte!


typ världens sötaste tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0