torsdag

nu har jag klickat hem en present till min älskade, en påsk/ 3 årsdag-present som han får på vår 3års dag :)
en snygg skjorta som han ville ha från nelly :)
åh så jag längtar tills nästa vecka!

nu ska jag äta min frukost, fil & musli, ägg, apelsin & lite pistage nötter :)

det känns bra nu, det är vår, varmt & sol ute, vi har fått en egen lägenhet, jag & daniel har varit ihop i tre hela långa fina år snart, sommaren är snart här.
ska bli kul att se hur allt blir till i höst & att få gå på bröllop, nej det mesta känns bra nu :)

jag ska ta tag i mig själv & tänka på vad jag verkligen vill göra.
låter som nyårslöften haha.


( haha jag vet att jag har humörsvängningar )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0