måndagskväll med emma

efter jobbet så mötte jag upp emma & vi åkte hem till mig & daniel.
jag började med maten direkt, sen åt vi maten till programmet det kungliga bröllopet.
ååh det är så bra!

emma klippte av daniels långa man (hästhår) sen haha.
blev riktigt bra trots allt jag älskar hans långa hår!
vi hann inte med så mycket mer med tanke på att det blev så sent.
men mys med emma snart hoppas jag!

& tack emma för dom tre fina hårprodukterna :D

nu ska vi nog lägga oss, är trötta sen nattens äventyr haha.
jag ska pressa oc hela natten tror jag, går in i säsong 2!

åh beställde säsong 3 av the hills idag, JIPPI!!!!!


Kommentarer
Postat av: e

Klart vi ses inom snarast :D <3

2010-04-13 @ 09:16:31
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0