jobba jobba

finns det något värre än att jobba när alla andra är lediga?
nej knappt att det inte finns!

påsklunchen hos farmor var trevlig & god mat!
nu har jag varit hemma sen halv tre & inte gjort något, plockat undan i köket & packat väskan för helgen!
ska åka om till jobbet om typ tjugo minuter.
åh orkar inte jobba. men men dubbelt betalt idag.

jag vill så gärna se almtuna-aik idag! kommer vara sånt drag!
får se om pappa får slåss idag med batongen haha!

nej nu ska jag sluta skriva & klä på mig jobbarkläderna.
efter jobbet åker jag hem till mamma & pappa & sover, mamma vill ge mig påskpresenter imorn, haha hon är för söt!

GLAD PÅSK om vi inte hörs mer i helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0