det är mycket jag vill

jag tänker på så himla mycket hela tiden, massa tankar som far omkring i huvudet.
att jag vill flytta, jag vill prova på något helt nytt!
som att flytta till ett annat land eller stad.

jag är inne på flera helt olika yrken.
flygvärdinna
nagelteknolog
jobba på bb
, men vet inte vad jag skulle göra där med tanke på att jag är så otroligt spruträdd.

jag känner mig så förvirrad.
snälla kan ingen bara bestämma åt mig så jag kan komma igång!

vad tror ni skulle passa mig bäst?




Kommentarer
Postat av: Lisa

nagelteknolog! Det var din första tanke och du sparade till det, men sen är frågan hur man kan leva på det? Känns mer som ett vid sidan av jobb, eller jag känner så på något sätt!?



BB. allt med sprutor och blod. Men det är nog helt underbart i mellanåt! Och det kan ju vara bra för dig, bli av med spruthatet lite?



Flydvärdinna. Säkert kul men du är lite flygrädd, kanske är det bra där med att man lär sig och har då mer kontroll och översikt än passagerarna! Kanske skulle passa dig perfekt, etersom du gillar att resa och se nya miljöer & människor!



Tänk ordentligt. för o nackdelar sen så är vi ju UNGA!!! Även om det känns som om tiden bara rinner iväg och att det är dags att bestämma sig.



Du har iaf 3 alternaiv, jag har ingen aning mer än att det vore dunder att jobba i skobutik! Haha ;)



Viljan är det bästa man har, det räcker och man kommer långt med den=)

2010-04-19 @ 14:29:46
URL: http://lisaalkell.blogg.se/
Postat av: elin

flygvärdinna tror jag skulle passa dig bra Louise (:

2010-04-19 @ 18:01:34
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: E

flygvärdinna tror jag också :)

2010-04-19 @ 19:52:50
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: sophie, nowalies mamma :)

Åh BB! Tänk vilken underbar känsla, att se alla nyblivna föräldrar med deras små nyföddingar. Nowalie fick ingen spruta på BB så så mycket sprutor är det nog inte :)

2010-04-22 @ 08:46:54
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0