26 april, sjuk idag

imorse kunde jag inte sova för jag hade så ont i magen, jag väntade på att det skulle bli bättre men till slut sjukanmälde jag mig. klarar inte av att jobba med denna smärta, jag känner min mage, tro mig...

så jag somnade tillslut runt åtta tiden & sov till halv tolv. var helt slut.
jag blir verkligen helt slut i hela kroppen när jag har ont i magen, tar så mycket på krafterna.
men farmor kom förbi & vi rensade lite ur min garderob, nu är det lite lättare, men bara lite haha.
måste ta dom andra två garderoberna ocskå!

mamma kom förbi också, skjutsade hem henne så jag kunde ta tillbaka bilen till stan.
vi var in till pia & såg deras nya kök, så fint!
åt lite glass & drack te.
smakade äntligen marabou passion idag, den var okej, eller den var god!

hämtade daniel påväg in till stan.
när vi kom hem kollade vi lite på internet på tapeter.
måste bestämma oss vad vi vill ha, det är så svårt!
finns ju så otroligt mycket!

jag slängde ihop en middag med falukorv, krossade tomater, cremefracihe & champinjoner, helt okej!
nu ligger daniel i badet.
jag har otroligt ont i magen.

ikväll kommer therese hit & har myskväll med mig & daniel, vi ska se på tv & nya wallander filmen & äta lite gott, ska bli så mys!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0