2 april, långfredag

igår var det skärtorsdag, jag jobbade till kvart över ett & sen åkte jag & daniel runt lite, daniel köpte lite småsaker.
efter det åkte vi ut & hämtade upp familjen & körde till mormor & morfar.

där var vi hela kvällen & hade jättetrevligt & åt gooood mat!!!!
pratade lite om lägenheten, vad vi vill ha för färger & så,åh så jag drömmer mig bort!
köket ska ialla fall vara vitt! 
sovrummet kanske liite mörkare, typ beige?

vi var ialla fall hema rünt halv elva tiden.
jag kollade klart på the hills & jag grinade & grinade.
sen hade min söta daniel köpt ÄNNU en box & gav mig, säsong 2, ååh han vet allt vad jag vill ha!
jag började kolla & somnade tillslut.

nu har jag skjutsat daniel till bussen, han åker hem till singö idag.
nu ligger jag & kollar på the hills säsong 2.

runt tolv ska jag hem till farmor med familjen på påsklunch, therese & mackan kommer, det blir skitkul!




Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin dukning!

2010-04-02 @ 20:15:10
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0