15 april, vår årsdag

idag är det min & daniels dag.
idag har vi varit tillsammans i 3 år. 3 år, vart tog all tid vägen?

jag minns första året, då gick jag & räknade ner dagarna till vår 1 årsdag.
nu har det redan hunnit bli 3 år.

daniel är väldigt speciell för mig, han är någon jag älskar väldigt högt.
han är även min bästa vän.
självklart har det varit tufft emellanåt, men vi har tagit oss ur det tillsammans.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att vi har utvecklats ihop.
vi har gått igenom en del tillsammans & stöttat varann.
du känner mig nog mer än någon annan, en av dom ialla fall.

jag är ledsen att du får stå ut med mig när jag är trött & sur & att det går ut över dig om något har hänt.
vi har varit sambos nu i ett år snart, ska få en egen lägenhet i juni.
det ska bli spännande & se till hösten vart vi kommer att bo.

jag har gjort två fantastiska resor med dig också, kreta & egypten.

jag älskar dig,
Daniel


kreta 08

kreta 08

kreta 08



egypten 09

egypten 09

egypten 09

egypten 09


Kommentarer
Postat av: Emma

Söta :D

2010-04-15 @ 09:12:00
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh grattis på er sötnosar! =)

2010-04-15 @ 09:22:50
URL: http://erikssonelin.wordpress.com
Postat av: mamma

Grattis på Er, kramar

2010-04-15 @ 15:44:43
Postat av: Kerstin Pettersson

Grattis till er båda.

2010-04-15 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0