12 april, stockholm mitt i natten

igår efter jag jobbat kom jag hem runt halv elva.
runt tolv tiden bestämde jag & jennifer oss för att åka & hämta dennis & daniel i stockholm som varit & firat AIK.
så runt tolv började vi åka haha.

kul att vara sådär crazy!
jag fick prata i en kvart för att hitta hem till dennis morbror på söder, jennifer var duktig & körde, helt otroligt att vi hittade haha!
den killen kan hela söder i huvudet, varje gata haha.

vi kom ialla fall fram & det var min tur att köra hem.
det var lite svårt att hitta ut, för vi körde fel hela tiden.
daniel kunde också hela söder & visste vart vi skulle åka hela tiden, trots att han var lite onykter.
vi stannade & käkade på donken & sen hemåt.
var hemma kl tre haha.
daniel börja jobba halv sju haha!

nu har jag vaknat. är ganska så trött haha.
men måste äta frukost, sminka mig & måla naglarna, ska jobba 11-19.15 idag.

ikväll kommer emma hit, hon ska klippa daniel.
jag gör maten under tiden, en kall kycklngrätt ni kan få recept på sen!
jättegott, har fått det av mamma!




Kommentarer
Postat av: Emma

Muums :D ses sen!

2010-04-12 @ 11:25:25
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0