fredagskväll

vem hade kunnat ana att min fredag skulle sluta med mina favorittjejer? lisa & juni & elias fick stå ut med mig hihi. var så mysigt. var skönt att få prata med lisa & gosa med juni. det blev idol & lite gott!
längtar tills på tisdag, då ska jag få ta hand om juni medans lisa är hos frisören, ska bli jättemys!

nu har jag & mamma kollat klart på filmen united 93, klart den visas idag, 8 år sen, gud jag minns det som igår..
riktigt otäckt..

imorn ska jag skjutsa in mamma till jobbet & sen åker jag hem & duscha & byter om. sen åker jag ut till singö. jag & daniel ska vara barnvakt år fredrik.
det är någon kräftskiva som micke & mia ska på så jag ska vara fyllechaffis åt dom & grannarna haha!
men det blir mys, ska se filmen Män som ahtar kvinnor. har velat se den länge! så det blir lugnt & mys..

på söndag blir det kanske stockholm, vi får se, jesper fyller 35 så det är kaffebjudning :)
men men ha en trevlig helg allesammans!

/ Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0