7 september

igår på kalas var det trevligt. gott fika!
jag fick jonas & annas gamla bord & stolar, har verkligen gått i arv, mormor & morfar hade dom länge, sen jonas & anna & nu jag & daniel hihi. men jag ska ha stolarna & stolsbenen i svart :) tror det blir riktigt snyggt med den mörka träskivan..

jag, mormor, morfar & ludde åt på leonardos när vi kom hem. sen åkte jag in till stan & hämtade upp grabbarna, dom ville äta på burger king, så jag gick runt på gränby & kikade lite i affärer. indiska, åh ge mig allt i den buiken! när jag får lön nästa gång bli det en rejäl runda på indiska!

efter det åkte vi & hyrde film, bedtime stories, när vi skulle börja kolla på filmen blev grabbarna hungriga igen haha, så jag & dennis åkte till donken & köpte hem mat, sen kollade iv på filmen. den avr faktiskt riktigt mysig, en familjefilm :)

nu är jag hemma, har lämnat bilen, ska ta bussen hem snart igen, sen förbi hannah & betala den här jäkla räkninge, beställa nya produkter sen är jag av med det, orkar inte..
sen hem ,kanske hinner skruva ihop bordet med farmor innan jobbet, min kära pojkvän ligger hemma helt död,killar när dom är sjuka alltså, min pappa är också lika död haha..
sen blir det jobb, 15-19.15..

ha en bra dag!

/ Louise


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vilken fin tårta

2009-09-07 @ 21:36:26
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0