6 september

igår när jag skulle hämta daniel från båten mötte jag jennifer, värsta slumpen!
sen åkte jag & daniel hem, dennis var hos oss redan, vi städade & fixade, blev pizza till middag haha.
emma & petra kom vid åtta tiden & strax efter alicia, vi kollade på fotboll, satt & klagade hela matchen att dom inte skulle vinna, vi satt & hängde läpp, men vad händer, jo KUNGEN träder fram, förstår ni hur kung zlatan är, han gör mål, 2 sekunder över tid. helt ofattbart, kom nästan lite glädjetårar & taket lyftes nog för en stund!´

efter det chilla vi, drack lite & pratade lite, jennifer kom också :) du är verkligen underbar min äldsta vän!
vi skjutsade ialla fall ner tjejerna på stan, jag jennifer gled runt lite i bilen bara, haha det är faktiskt jättekul med bra musik & åka bil, tycker ialla fall jag & jennifer :D
sen hämtade vi upp ludwig & martin & skjutsade dom till en polare sen åkte jag & jennifer hem & sov..

idag skjutsade jag daniel & dennis till träningen & hämtade ludwig & åkte hem.. nu är jag hemma i lövstalöt & vi ska åka på kalas till min lilla kusin ebba som fyllde 4 år i måndags. sen ska jag hem ikväll & vara med grabbarna.
min gulliga mikaela rang nyss, hon är äntligen hemma från sicilien :D

vi hörs kanske sen :)

/ Louise


KUNGEN


Kommentarer
Postat av: Emma

tack för igår, mucho trevligt

2009-09-06 @ 18:31:07
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super mysigt gumman, du är bäst <3

2009-09-07 @ 00:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0