3 september

tisdagen med lisa & hennes mamma, farmor, mormors syster, mormor & lilla systerson var jättemysig. teo som han hette var jättesöt & jag lekte med honom, riktigt bustroll!
på kvällen kom mamma pappa & ludde förbi, det blev pizza, mums!
daniel stack iväg & tränade & jag tände massa ljus & kollade på tv..

i onsdags jobbade jag till kvart över fem, åkte hem & gjorde en sallad till middag sen kom rebecca & pernilla. rebecca gjorde slinogr & vi hade mysigt & kollade på bachelorette, yes deanna valde jesse!
sen kom dennis & daniel hem & sov efter träningen..

igår var det jobb till kvart över fem också, sen åkte jag hem & fixade lite middag, emma kom runt sju tiden, vi åt tacos & hade jättetrevligt.. pratade massa & bara vá :) sen kom daniel hem & joinade oss ett tag..
dennis kom runt tio tiden & sov hos oss med.. dom har massa träningar & han jobbar tidiga mornar därför får han sova hos oss :)
när jag & daniel gick & la oss regnade det, det lät sådär mysigt mot fönsterbrädan, så mysigt när man ligger & håller om varann & hör regnet slå..

imorse vaknade jag runt nio.. fixade mig & åkte till lisa & juni, min bäste vän..
lisa hoppade in i duschen så jag & juni lekte lite.. sen kom savitri, gud vad vi saknar dig! det blev en god rejäl kycklingsallad & massa mys med juni..
åkte tyvärr hem ganksa tidigt, men men jag träffar dom om några dagar igen :)

när jag kom hem direkt till lövstalöt gick jag hem till rebecca, hon har klippt sig, var så himla snygg!
så vi satt & pratade lite sen skjutsade jag in henne till stan & åkte & köpte naturgodis..
när jag kom hem igen åkte mamma på tjejmiddag & jag & pappa åt sill & potatis, så himla gott!

sen in & lämna brorsan & hämta farmor & mathilda, så dom är här nu..
sak kanske träffa rebecca senare, ska sova här ialla fall.
daniel är på kryssning med jobbet, så han partar ikväll!

imorn är det balett, YES! sen år det en runda ner på stan med mina ballerinor & beställa träningsoveraller, sen hem & fixa för vi ska nog vara några hemma hos oss imorn i lägenheten & se på fotbollen, sen ser vi vad som händer!

ha en bra helg!
/ louise


tacos mys med emma igår

charmtrollet juni

sveriges sötaste tjej

älskade savitri
¨
hon är så snygg!

fina rosor som pappa fick när han fyllde år


Kommentarer
Postat av: emma

va snygg hon blev i håret !!

2009-09-04 @ 21:28:29
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0