19 september, balett & tjejkväll

igår hade ja & daniel en riktigt myskväll, åt godis, kollade idol & tvingade daniel se på dirty dancing med mig haha!

idag har jag dansat balett, gick faktiskt till balettakademien idag från centralen riktigt skönt att gå på morgonen ska nog göra det tills det inte är för kallt..
lektionen var kul med massa nya övningar!
efter lektionen gick jag & ida ner på stan & kikade i lite affärer. har hittat en ny favoritaffär kan jag säga, typ indiska men tio gånger värre, SPITI, en underbar affär, lite dyrt bara haha!

var i uppsala tio i två & pappa hämta mig. ska äta lunch här hemma nu, ta bilen in till lisa & åka & handla för kvällen. blir en tjejkväll med mig, lisa, savitri & juni!

ha en trevlig lördag!


mina fina tåspets



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0