16 september

igår blev det lite shopping inne i stan med daniel till hemmet,  sen hem hit till mamma & papp & åt middag & kollade idol..
när vi kom hem kollade vi på andra avenyn & filmen 17 again, den var helt okej, väldigt förutsägbar, men det är dom flesta filmerna haha.
jag vaknade inatt vid fyra tiden & märkte att daniel inte låg i sängen, fick panik & hann tänka tusen tankar & rusa ut i vardaagsrummet, där låg han & sov som ett litet barn & hade somnat till mtv. min älskling!

var tungt att gå upp imorse, men vad gör man inte för sina arbetskamrater & byter tider?
nej men ändå skönt att sluta tidigt, efter jobbet handlade jag lite mat & cyklade hem, sen hämtade mamma & pappa upp mig..

mormor & morfar kommer hit & ska äta, dom kom hem från kalymnos inatt, ska bli kul att se lite pepparkakor!
sen tror jag att det blir mys med mina brudar lisa & juni :) lite idol & så :)
jag vill se bachelorette & lisa efterlyst haha, men får väl offra mig & se reprisen på söndag haha!
kanske hörs sen!


åh vad underbart vi hade det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0