9 oktober

måste börja med att säga att söndagen var jättemysig, var med min bästa vän lisa &  hennes underbara dotter juni, jag hämtade upp dom & vi åkte till ikea & handlade lite smått..
efter det åkte vi hem till lisa & myste, sen kom elias & han gjorde jättegod mat & bjöd på potatisgratäng & köttfärsbiffar! så mysigt att vara hos er..

måndag & tisdag var det spinning & jobb på kvällen.
onsdag var jag ledig, åkte ut till hallstavik med daniel, han skulle till tandläkaren, sen åkte vi till singö & var där i några timmar & umgicks med mia & emelie..

vi åkte vi tre tiden & sen vid fem mötte jag jennifer & mamma, vi åt mat på riffiffi, så himla god pasta där!
sen mötte vi mormor & gick på filmen Min STora Feta Grekiska Semester, filmen var ganska bra tillslut men har ingen koppling till den första filmen. så det var en besvikelse..
efter det åkte jag & jennifer hem till mig & kollade på bonde söker fru..

igår öppnade jag & slutade två, sen åkte jag & jennifer & hälsade på lisa & juni, lilla juni hade ramlat, stackars liten. hon är ju för söt!
sen åkte vi & kikade på skor jag ville ha, fanns inte vid ikea så köper dom idag på stan!
vi handlade även lite smått som diskmedel & disktrasor.

när vi kom hem gjorde jag & jennifer mysigt, jennifer städade hela min lägenhet & la undan tvätten, så himla söt! jag stod för maten. vi gjorde bakpotatis med två jättegodaröror!
så vi hade en riktig myskväll tillsammans med tända ljus & jättegod mat..

daniel kom hem efter tio, sen hyrde vi två filmer, The Reader & någon annan kommer inte ihåg. orkade bara se The reader, den var långtråkig, vi somnade ialla fall vid två tiden.

idag kollade vi lite på andra filmen, men lämna tillbaka den, skjutsade hem jennifer & daniel till dennis.
är hemma nu hos m & p, ska skjutsa pappa vid tolv på någon sak med jobbet.
sen bara hem & ta det lugnt, jobbar ikväll 17-21. kanske träffar anna sen i ishallen om jag hinner.

vet inte vad som händer i helgen, tror bara jag vill åka & ha en myshelg med min älskling på singö eller något..

nu kommer lite blandade bilder från veckan:


mys med juni




juni i sitt gym

nya saker till lägenheten

myskväll igår, jag & daniel fick blommor av jennifer


min äldsta vän


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt det ser ut! Kan tänka mig själv sitta där på stolen bredvid om några månader ;) Hoppas?!

2009-10-20 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0