20 oktober, skojiga dagar med min underbara anna

ja nu har jag haft riktigt kul & mys med anna från tisdags tills i söndags..
i torsdags hade vi en riktig myskväll, kollade på mammas pojkar & tv & pratade om allt mellan himmel & jord & åt grönsaker med dipp. vi gick & la oss vid elva tiden, var helt slut, somnade av att vi prata haha.

fredagen åkte vi med våra pojkvänner till gränby, daniel köpte en jättefin kavaj jacka.
sen gick vi & handlade med mamma inför kvällen..
vi åkte hem till oss sen alla & grabbarna åt tacos innan matchen..
jag & anna åkte till ikea & köpte värmeljus & tände ljus i hela lägenheten, var såååååå mysigt. sen åt vi massa tacos & sen åkte vi & såg matchen & sen hem till oss igen & myste..

i lördags åkte jag & daniel till stockholm, vi åtke först till skogås & var där där innan dopet. sen runt två tiden åkte vi. ossian gustav skulle döpas, dopet var fint, helt normalt haha.. efter det blev det fika..
vi tog tåget från väsby hem, var på håret att vi hann men vi hann!

sen blev vi hämtade av jennifer, sen hämta vi anna & dennis & sen åkte vi ut till wattholma till jennifers föräldrar, där var vi hela kvällen, jennifer, daniel & dennis partade haha, jag & anna kunde inte pga antibiotika vi båda äter, men det var bra kul att se hur dom blev allt mer berusade haha.
hursomhelst åkte vi in till stan utan jennifer vid ett tiden, lämnade våra boyfriends på kalas & jag & anna drog hem till oss & kollade tv.

söndagen var mysig, jag & anna åkte till ikea & köpte ett sofföverdrag till daniels soffa klippan & sen hem till lisa & juni, anna fick träffa min bästa vän lisa, & jennifer i lördags, det betyder mycket för mig eftersom anna är en väldigt bra vän nära till hjärtat. hon ska dessutom flytta hit i januari & måste få lite fler vänner. så det var jättemysigt, kul att se juni också hon är ju så söt! har saknat min lisa också.
vi åkte ut till fullerö, gud så mycket fint! blir shopping där på fredag!

jag & daniel åtke hem & tog emot soffan av micke & ställde in den, sen kom dennis & anna & vi klädde om soffan & gjorde god mat, potatisgratäng & marinerad fläskfilé, gud så gott det var!
sen blev det myskväll med film & godis!

så tack anna för fem underbar, härliga, roliga & galna dagar med dig!

igår var det tungt att gå upp, öppnade, cyklade hemifrån halv sju, det var kolsvart & regnade, usch hemsk tanke!
kom hem & var helt slut, plockade undan lite, hämtade farmor & åtke & kollade runt lite, fick två mattor av farmor, en blå rund till badrummet, & en svart rund till köket, fick en jättefin julstjärna jag ska ha i vardagsrummet! ville ställa upp den men farmor sa att det var lite väl tidigt haha.
hittade massa fina julsaker jag tror jag ska köpa på fredag vid löning, så man kan göra en egen adventsljusstake & så, gud så mysigt längtar tills julen!

vi åkte hem till mig sen & städade, anita & roger kom & hämtade deras soffa & tog med mitt svarta glasbord som vi ställde in i vardagsrummet, blev jättefint!
sen lagade jag en jättegod pastasås, var lite fusk men daniel älskade den!
på kvällen blev det lugnt & lite mys.

idag har jag inte gjort något, jag & daniel började dagen med en mysig varm dusch & sen åkte daniel till dennis. jag fixade mig & har jobbat 15-22.15.
nu är jag hos mamma & pappa, ska sova hör, dom ska byta filter & rör imorn i lägenheten vid sju så orkar inte var hemma då!

nu ska jag ladda upp lite bilder sen sova, god natt!

/ Louise




inte ett dugg avundsjuk

gullungar

en påverkad pojkvän

soffan & bordet

anna den fina 


Kommentarer
Postat av: Emma

miiss yooou

2009-10-21 @ 20:37:27
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0