FREDAG DEN TRETTONDE november

tisdagen med jennifer & våra mammor blev jättemysig. jag & jennifer fick som vi ville & åt kinabuffé på bästa stället i stan, Dragon Palace! efter det knallade vi iväg & köpte lite godis & gick till filmstaden.
det blev filmen Så olika, den var väl okej, men ingen jag skulle rekommendera att se på bio..
efter bion åkte jag till ishallen & träffade therese & såg daniels match..

onsdags öppnade jag, slutade tre, sen  kom jennifer & hämtade mig efter jobbet.
vi åkte hem till oss & lagade god amt, min goda fläskfilésås med pasta, i lööööööve it! vi bakade även en kladdkaka för senare kom mormor & morfar & rebecca på fika. det var en jättemysig onsdagskväll!

igår öppnade jag också slutade två, var heeeelt slut. jennifer hämtade mig efter jobbet sen åkte vi & gymmade på ekeby friskis.sen hem & duschade sen skjutsa vi daniel på träning & jag & jennifer åkte hem till mor & far & åt middag, mormor & morfar var här & åt :) så det var myyyys!
när vi åkte hem igår snöade det jättemycket & låg lite snö på marken, så himla fint, längtar tills det är flera decimeter snö på marken!

idag öppnade jag igen, så nu är jag helt slut haha. slutade klockan två, seen åkte jag daniel & dennis & åt på sub way, nu är jag hemma i lövstalöt. ska skjutsa mamma på fest snart.
sen ikväll blir det mys med savitri & jennifer & kanske lisa. blir idol & massa skojs!

imorn är det balett & stenhårt genrep! sen blir det mys & fira med min älskling, han blev uppringd idag & fick jobb! gud vad kul! så imorn blir det mys & firande!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0