8 november, Fars dag

fredagen hos familjen pettersson var mysig & rolig som alltid..
igår var det tungt att gå upp så tidigt, var verkligen skittrött! men jag tog mig iväg till stockholm, toksomna på tåget. lektionen var ialla fall jättekul,vi bara repetera & lärde oss koreografin, vi ska vara snöflingor haha.
musiken vi ska ha är så himla vacker, riktig balettmusik, klassisk musik.

när jag kom till uppsala hämtade jennifer mig, vi åkte hem till mig så jga kunde duscha & så.
sen handlade vi lunch, så vi gjorde kycklinsallad & sen kom vår älskade & saknade savitri! är så kul att träffa henne, blir ju inte så ofta nu, även fast hon bara flyttat till stockholm.
efter lunchen åkte vi itll lisa & juni en timme & hälsade på..

kvällen blev lugn sen, åkte hem till mamma & pappa & åt middag & sen kom jennifer & Stensson hit. vi tjejer hade väldiga diskussioner om förlossningar, herregud säger jag haha.
sen blev det ialla fall film med jennifer & ludwig, LA Gigolo, den var riktigt bra! men en jäävla massa sex i filmen haha. i klass med en porrfilm haha!

idag är det fars dag, blir väl frukost här hemma sen ska jag åka in till stan & hem till lägenheten & fixa, sen börjar jag jobba halv tre till nio, bajs.´men men!
ikväll blir det mysa med daniel ialla fall!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0