6 november

bion Trubbel i Paradiset var verkligen jättebra! en film jag skratta åt hela tiden i stort sett, älskar såna filmer haha! efter bion åkte jag hem & kollade på tv & väntade in min baby.

igår jobbade jag mellan 12 & 7, efter det var det tjejkväll på stan med mamma & lisa. jag fick en klänning jag ska få i julklapp. men jag har redan glömt bort den haha! (eller inte).. efter det åkte jag med hem till lövstalöt & sov eftersom daniel sov på singö pga sin tidiga körlektion.

idag var det upp med tuppen! jobbade tio i sju till två, men jag tycker det är riktigt skönt att börja tidigt & gå hem tidigt, speciellt en fredag :) så nu är jag här hemma igen hos mamma & pappa, ska äta här & sen gå hem till emma & se idol & filmen LA gigolo, är tydligen jättebra!
sen ska jag hämta daniel från matchen & åka hem & mysa!

imorn blir det först balett & sen lite häng med lisa, savitri, jennifer & juni :)
får se hur kvällen blir inga planer.

på söndag.. JOBB!

känner verkligen att jag inte har något kul att skriva om, jag vill åka bort & sola & bada, det är vad jag har att säga! dessutom vill jag ha massa snö & jul!
två helt raka motsatser haha!

/ Louise


jag skulle vilja stå där med mina fötter nu


en väldigt bränd jag i egypten

jag vill vara brun & ha fräknar på näsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0