29 november, Första Advent

gårdagen hos stensson var lika trevlig som alltid, vi åt oxfilé med potatisgratäng & kantarellsås, fy bubblan så gott! vi hade jättemysigt, pratade & drack många goda drinkar.
kul att rebecca kom också, fåå leka med min lilla vän :)
jag kunde inte sova när vi kom hem, det var en granne här som hade fest, hördes väldigt bra.. plus att jag hade en obehaglig hjärtklappning & otroligt ont i magen & mådde illa, sus försökte supa mig & mamma under bordet haha!

idag har vi alla fall firat första advent på ett bra sätt, jag, familjen & farmor åt brunch på Clarion hotell, Gillet, jättebra mat & gott. lite för mätt som alltid bara haha.
efter det gick vi lite på stan, gud vad med folk det var! jag köpte ialla fall en söt top på hm med paljetter!
kom hem nyss, ska ta det lugnt här & hämta min käre  pojkvän sen som inte kunde var med idag pga av lite sjukdom & annat. men vi tänker på dig ialla fall.
vi får mysa ikväll & tända vår fina adventsstake & äta köttbulle & rödbetssallad macka :)

/ Louise


min stiliga lillebror

tröjan jag köpte


Kommentarer
Postat av: jennifer

nämen tjenare!

Vad roligt att du också har blogg! (:

Ja, det är lite jobbigt just nu, för oss alla. Ena dagen är man glad och mindre glad andra dagar. Jag hoppas på en positiv vändning och det tror jag på.



många kramar

2009-11-29 @ 16:51:42
URL: http://jenniferbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0