28 november, tuff vecka

den här veckan har verkligen varit tuff. jag blev hemskickad från jobbet efter en halvtimme i onsdags för jag var så ledsen. vill inte gå in på vad här i bloggen. hur som helst har jag & min daniel haft varann & nära & kära att trösta oss hos.

mormor & morfar kom förbi onsdags kväll & fixade tvn i vårt sovrum, så jag bjöd på fika & mat.
mysigt & skönt att vi äntligen kan ligga i sängen & kolla tv.

i torsdags var jag till frisören på morgonen & gjorde lite slingor & klipte ltie snedlugg, blev lika nöjd som alltid hos anna!
sen köpte jag blommor & åkte hem till farmor, hon fyllde år. efter det jobbade jag, det var tungt men jag orkade med det ialla falll.
jag har ju haft så otroligt ont i armen av denna svinspruta jag tog, ajajaj säger jag bara, har ont än idag! gör ont att ta på sig kläder.

igår var jag ledig, daniel åkte hem till singö, pga veckan som varit & han har varit sjuk.
jag fixade mig & åkt hem till lisa & juni ett tag. skönt att få prata ut & få släppa ut allt. tack lisa <3
efter det rullade vi iväg till gränby, blev lunch på skuttunge konditorn med savitri också. sen kom jennifer :)
jag inhandlade ett baslinne på gina som alltid är bra att ha!
sen på kvällen var jag, savitri, jennifer & petra hos mig & drack vin & hade trevligt & umgicks en sista kväll med jennifer innan hon åker bort till thailand i en månad på söndag!
vi hade ialla fall jättemysigt sen vid ett tiden åkte vi till o'connors & drack öl, fråga mig inte varför jag tvingade i mig en KILKENNY jag hatar öl & fattar inte varför jag tog det, jo för vi skulle vara lite irländska haha!
efter det blev det sub way & sen en taxi hem till mig & daniels lägenhet där jag & jennifer sov.

imorse sov vi till elva, rekord på flera månader tror jag haha. vi gick upp & kollade lite bilder sen igår. sen åkte jennifer hem, usch jag ska inte träffa min blöja förrän om en månad. det känns konstigt, så mycket vi alltd ses. gud så jag kommer sakna henne!

jag hämtade mamma på stan efter två tiden. står bakom mitt jobbs parkering, då ser jag jill johnsson komma & gå in på mitt jobb, coolt ju haha!
nu är jag hemma & ska sova här inatt. ikväll blir det middag hos stensson & jag ska få träffa rebecca :)
ska bli riktigt mysigt!

/ Louise


mina fina julstjärnor

stora tjejen Juni

jag igår kväll


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad fin du blev i svallet <3

2009-11-29 @ 10:57:32
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0