16 november, mysig helg

fredagen blev mys med jennifer & savitri, vi kollade idol & tog det lugnt :)
i lördags åkte både jag & daniel till stockholm, vi bestämde oss för att vara kvar där över natten.
så jag åkte & dansae sen hämtade brita, bertil & daniel mig. mikaela & ossian kom på besök & var med oss heeeela kvällen & dagen. gud så söt han är!
det blev en riktig tacosfest, massa tacos var det! mia kom sen efter jobbet också. sen spelade vi yatzy & kollade finalen av körslaget.
jag & brita gjorde även polkagrismaränger, jättegoda & enkla att göra!

igår skjutsade brita & bertil hem oss vid tio tiden, sen åkte vi hem till oss & åt mackor & fikade.
efter dom åkte kom micke, emelie & fredrik förbi & fiakde också, sen drog jag på min syssling alexanders 20 årskalas, på slottet. så det var full rulle hela dagen lång.

väl hemma igen hos min älskling så myste vi lite & tog det lugnt innan vi började med maten.
det blev marinerad fläskfilé med potatisgratäng, det var ju den 15 november igår, vårat datum. 2 år & 7 månader igår.. sen kom jennifer & myste med oss & kollade på heartbreak hotel!

imorse åkte daniel iväg jättetidigt till nya jobbet, jag traska iväg lite senare ialla fall..
jobbade till tre idag sen fick jag skjuts hem av mamma & pappa, dom följde med in ett tag. fick fyra jättesöta glöggmuggar av mamma & pappa & två guldljus :) så man bugar & bockar!
skjutsade daniel till träningen & åkte förbi mina pinglor lisa & Juni en snabbis. myste lite med prinsessan :)
vid sex åkte jag & hämtade emma, sen åkte vi & handlade lite.
micke & daniel var hemma ett tag innan dom åkte hem till singö.

sen har jag & emma haft en riktig myskväll, lagade en jättegod pastasås! inspirerad av micke pettersson! gud så gott det var! vi har pratat en massa & kollade på filmen Hemma bäst. den var mysig. vi gjorde även en jättegod fruktsallad med mango, kiwi, banan, mandarin & granatäpple, underbar blandning, lite passionfrukt & melon på det så är den fulländad! vid elva tiden
åkte vi hem till lövstalöt, sover här hemma inatt eftersom daniel sover på singö. ska göra halkbana imorn :)

/ Louise


polkagrismarängerna i ugnen

söta glöggmuggarna jag fick av m & p

älskar ljuuuus

jag idag

jättefräsch fruktsallad


Kommentarer
Postat av: emma

yummy marängerna måste vi göra :D

2009-11-17 @ 16:24:30
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0