STORT GRATTIS TILL NORGE!

kvällen var mysig med mina tjejer savitri & lisa, emma kom förbi precis när vi kom hem & lockade mitt hår..
sen satt vi & pratade & jag åkte & hämta mamma & pappa sen åt vi tacos, mums! sen var det äntligen igång, eurovision 2009! jag tyckte det var många många bra låtar i år trots jag itne trodde det, men har itne hört många alls. men stor favoriter var turkiet & azerbadjan. sen grattis till norge som vann. jag älskar musiken i låten, känner redan nu att man börjar gilla den för det är våra köra grannar, kanske blir oslo nästa år!
nej nu ska jag sova, god natt!


mina söta tjejer


mysigt att känna hur lilla prinsessan sparkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0