sommar & vänner

denna dag har varit helt underbar, idag har jag verkligen känt ett glädjerus hela dagen på grund av detta underbara väder, sjukt hur man påverkas av väder alltså..
hursomhelst åt jag & mikaela lunch på villa romana, åt en underbar god ceasarsallad. min käre daniel kom & förbi oss på villa romana & han fick äntligen träffa mikaela som jag pratat så mycket om :) vi tre gick ialla fall & köpte varsin dricka i den stekande hettan sen åkte daniel på träning. jag & mikaela strosade omkring på stan, hon shoppade loss, jag köpte body butters raspberry, luktar gudomligt gott! luktar som man har hallon på kroppen utsmetat.. köpte en söt liten väska också :) sen gick vi till waynes & köpte en jättegod smoothie, jordgubb/passsions, var väldig uppfriskande i värmen!sen åkte jag hem & var hemma runt fem tiden, bytte om & hämtade lisa, åkte till gränby & bytte jeansklänningen jag köpte i lördags, till den från hm, mycket snyggare & billigare haha! bytte en tröja åt emelie också, sen blev det glass & sen mary kay party, awards night. massa priser delades ut, var ganska kul, bjöds på mat sen också! efter det hämtade jag & lisa daniel, dennis & danne & skjutsade hem dom, sen lämnade jag av lisa sen hämtade jag pelin & vi åkte till donken & "Catcha up" lite haha.. väl hemma nu ialla fall, ska lägga mig är så himla trött! har ialla fall varit en underbar dag!!


mikaela med vår goda smoothi från waynes

jag innan jag gick till bussen, är blek där emot nu kan jag säga haha

fina gullvivor

väskan & bodybutter

den goda salladen på villa romana

söta mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0