härlig dag

när jag kom in till stan idag så mötte jag camilla & johan. var lite kul har inte träffat dom på länge. camilla åkte med mig & tanka, det var ganska kul haha. killen ínne på statoil frågaa hur de gått.sa att han sett hur jag stod & tveka & inte visste hur jag skulle göra haha sen hämta vi upp johan sen skjutsade jag hem dom.. efter det åkte jag hem till alice. gud så kul att få träffa henne var alldeles för länge sen sist. vi satt & prata i flera timmar om det mesta, mest körkort haha! men måste absolut göras om inom snarast!.. & gud så fint hon bodde då, oj oj!!  var ialla fall jättekul att träffa henne :) jag åkte hem efter sex tiden, hem åt lite mat, åkte in igen & gick på spinningen.. lämnade en tröja åt min älskling. sen hem.är helt slut. har inte orkat duscha förrän nu liksom.. har pratat med therese & jennifer i telefonen.. nej nu måste jag sova ska upp imorn vid nio, ska jobba!
vi hörs imorn
God natt

i love my baby daniel

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan snygg blogg:)

2009-05-08 @ 18:39:19
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0