8 maj

idag jobbade jag mellan elva till tre, skön tid. men hemskt att jobba. usch! jennifer kom & mötte upp mig, sen åkte vi hem. in igen & lämna ludde på träning & sen jenifer till jobbet & sen daniel till dennis. hem & åt middag med pappa, åt tacos & kollade på hockey. sen lite oc sen in till stan & hämta jennifer sen åkte vi till therese & hennes kompis malin 20 årsfest.. det var väl hlt okej men kände typ ingen.. träffade en gammalklasskompis, så himla kul att träffa henne! vi åkte väl runt elva för då gick parkeringen u t, det spöregna & jag & jennifer sprang till fel parkering så vi blev dubbelt så blöta haha. vi gick upp till dennis & daniel någon minut sen skjutsa vi ner dom på stan & sen lämna jag jennifer & nu är jag hemma. ska ta bort mitt smink & hoppa in i en varm dusch!
imorn blir det balett på morgonkvisten, sen fixa mig & sen mot cityterminalen för att ta eckerö bussen ut till grisslehamn. vi är nämligen ett gäng imorn som ska åka över till åland, daniels famil, några släktingar & vänner. ska bli riktigt skoj! världens bästa mormor & morfar fyller år imorn också, & ja dom fyller år på samma dag, är  det inte tufft? så på söndag åker jag hemfrån singö & firar dom!
nu vet ni hur min helg ser ut :)
hoppas alla får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0