5 maj, spinning, jobb, hårmodell

gårdagen var härlig. spinning först & ett härligt pass, hem till daniel duscha & fixa mig. ner till emma på salongen & bli jättefin i håret! hade värsta hollywood svallet sen kändes det som när man kammade ut lockarna haha.. jobb mellan fem & nio. hem till min älskling & hade en riktig myskväll. my man is the greatest!
imorse vaknade vi & hade en mysmorgon som alltid, älskar mornar! daniel åkte till skolan. jag åt en kanon frukost, musli, macka & tropicanas underbara juice, med röda frukter! sen blev det spinning & sen hem till farmor & ta det lugnt innan jobbet. har jobbat fyra till nio ikväll. är hemma nu, har fått mitt paket från mary kay, så nu är det bara att ringa mig om ni vill vara värdinna eller prova produkterna gratis så är det bara att ringa mig! :)

bilder på mitt hår från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0