4 maj, massa dagar!

oj nu har det gått sex dagar sen jag skrev nästan, har inte hunnit skriva. men nu kommer en lång uppdatering!
onsdag: jag öppnade & slutade klockan tre, jag & savitri åkte & hämtade upp daniel & lisa för att åka till gränby  handla på systemet. efter det lämnade vi daniel  & lite dricka hos dennis & danne. savitri fick provköra min nya fina bil :) när vi åker hem började bilen låta konstigt, har den gjort hela tiden har jag tyckt. men det gick i stort sett inte att köra så vi körde ut på vägrenen precis efter fartkameran & kom inte iväg, mamma provade också, bilen hade gett upp! så där stod vi, full bil, jag, mamma, lisa, ludde & savitri. vi fick ringa efter anders så han fick komma. vi fick putta över bilen medan mamma styrde. vi skrek till lisa att stå kvar för vi vill inte att hon ska springa över vägen med stora tjocka magen & ramla. så savitri knuffade istort sett tillbaka henne haha! hursomhelst kom vi hem, då var det bråttom. jag skulle ha min försa mary kay klass, eller gå dubbelt så hannah skulle komma om typ en timme. vi skulle hinna baka, göra mat, äta mat & städa! men vi hann ialla fall.. klassen var rolig & gick bra, tack så jättemycket tjejer att ni ställde upp & kom :) ska hålla make up klass hos lisa så fort jag får mina produkter :) så bara att kontakta mig via bloggen om ni är intresserade!
man kan ha make up kväll, där man får prova smink & alla härliga skuggor! eller spa kväll, då man har fotbad & skämmer bort fötterna för en kväll! eller den vanliga hudvårdskvällen där man går igenom rengöring, foundation & alla härliga krämer! allt detta är gratis, för ni provar produkterna. & som värdinna får man alltid en gåva!
det blev ialla fall sent, vi la en order sen på massa härliga produkter jag ska skämma bort mig i sen! så runt tolv åkte hannah hem & jag kunde stupa ner i sängen..
torsdag: VALBORG! jag jobbade 9.30-14.00, kan säga att jag aldrig varit med om ett längre & jobbigare pass även om det var 4,5 timmar. bara. hade alla kassor öppna hela tiden & det var köer ner till godiset & mot mejeriet, fatta då! jag stack ialla fall fort som tusan från jobbet, gick till parkeringshuset grimhild & hämtade bilen, åkte till dennis, anna, daniel, fredrik & danne.. hämtade mat & dricka. jag & anna åkte hem först.. vi fikade & prata lite. drömde oss bort till egypten! sen kom grabbarna & lidköping borna haha! några kompisar till danne men dom var jättetrevliga ialla fall! hela kvällen blev ialla fall hos mig, grillning & trevligt sällskap. skulle in till stan men orkar iten bara gå & gå rutn i stna. så värdelöst. så vi spelade lite spel & drack. lidköping borna drog, vilket jag kan förstå, åker så långt varför ska dom då sitta ute hemma hos mig? haha.. men men.. när dennis, anna & fredrik skulle hem kom vi på att vi hade en champagen kvar. så grabbarna srack upp den med sugrör haha, fina pojkar det där! dom åkte väl hem runt ett tiden ialla fall. jag & daniel satt uppe ett tag med mamma  & pappa sen gick vi & la oss..
fredag: gick upp & åt frukost, packa väskan & åkte ut till singö.. var underbart väder så jag satt ute i solen ett tag. brände mig kan jag säga! inte kul på kvällen när det brände haha. vi grillade ialla fall & myste..
lördag: då kom brita, bertil & martin ut. ÄNNU VARMARE! högsommar för tusan! så vi satt i solen hela dagen, ajajaj vad man brände sig. smörjde ändå in mig med 10an.. dagen var bara härlig, njöt av värmen. gick förbi fanny & annie & hälsade på hästarna. jag & daniel tog med oss martin & fredrik.. blev en härlig grillkväll, satt ute & åt, riktig sommarkväll! på kvällen gick jag & emelie hem till fanny, kollade på robinson & sen blev det oc & massa flams, hade riktigt kul faktiskt haha! sen kom daniel också, men han var ju såklart med grabbarna. jag & daniel gick väl hem runt tolv & kollade på film, gick upp tidigare & somna, var så himla trött!
söndag, igår: inte alls lika fint väder, moln hela dagen. kollade på tv & film. jag & emelie laga mat & baka kaka. när vi kom till uppsala hämtade pappa oss så vi åkte hem hit & sov. timothy var här också, vi satt & kollade på NHL, blev lång, orkade inte kolla längre än två förlängnings perioder...
imorse gick jag & daniel upp & duschade sen kröp ner i sängen igen.. jag har kollat på tv & verkligen kämpat att skriva detta superlånga inlägg! but i did it!

Dagens planer är följande:
*Spinning klockan 12.00
*Förbi på emmas salong klockan 14.00
*Jobb mellan 17.00-21.00

lite bilder från valborg & helgen..


härliga valborg

bacardi watermelon med jordgubbar & lime, gudomligt en het sommarkväll

jag & underbara anna

härlig somarkväll på singö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0