31 maj, stekhet helg!

jag har inte orkat blogga, har varit så himla fint väder. helt sjukt varmt! över 30 grader!
i fredags gick jag, pappa, jennifer, ludde & ludde till leonardos, det var hur fint somhelst! jättegoda åizzor, utan att överdriva, godaste i uppsala! vi satt där ett tag ialla fall sen åkte vi till savitri & hämtade upp henne, provade lite glasögon hon hade hemma haha. tror nämligen jag måste ha glasögon när jag kör,ska till anna, min moster & optiker i veckan & kolla :) hursomhelst  åkte vi ialla fall hem till mig sen & hade myskväll.s att ute på altanen i filtar & lyssnade på britneys gamla låtar, myyys! sen kom ludde ludde & timothy. timothy hade filmkväll med oss & kollade på i know who killed me & sex & the city. jag kom i säng typ vid tre, så jag & savitri gick upp i min säng & timothy & jennifer körde på med två filmer till ahha!
lördag: vi gick upp vid tio & åt en god frukost på altanen, solade ett tag & lyssnade på musik, så otroligt varmt! sen fixade vi oss & tog bilen åkte & lämnnade brorsan i bergsbrunna & sen förbi gränby & sen till lisas kalas, var gott fika & trevligt :) gud så lillan i magen växer, längtar tills hon ploppar ut! lisa strålade & var jättevacker! efter det åkte vi till gränby igen & köpte mors dag present, skjutsade jennifer till bussen. sen åkte jag & savitri & handlade lite mat & hötmade upp farmor. på kvällen grillade vi hemma, var jättegott & härligt, nu är sommaren verkligen här! vi kollade på robinson, PINSAMT att ellenor vann, räligt! & sen nör började deltagarna RÖSTA fram en vinnare? man ska väl ändå tävla om vem som är bäst överlevare & det var helt klar jarmo & anna! jag & savitri hämtade jennifer i storvreta sen åkte vi runt tio & skjutsade in famor & savitri.. när vi kom hem blev det oc & te, men fick gå & lägga mig runt elva, hade ås jäääävla ont i magen alltså..
imorse gick jag & jennifer upp & solade en timme typ, sen åkte jag & familjen på min syssling philips konfirmation. var jobbig att sitta i solen för det var så jäkla varmt, brände mig å axlarna, har fula märken där nu.. men men nu är jag hemma. vi får främmande snart, farmor, mormor, morfar, therese & tjejerna & jonas, anna & ebba kommer & vi ska äta pasta sallad :) så vi höörs senare!`

ps. efter denna helg har jag nästan fått värmesalg, förstå hur det kommer vara i egypten. 47 grader is kuggan hörde jag idag av en tjej som varit där :O ds.


uppsalas godaste pizzor på leonards!

visst ser jag smart ut?

lisa hade gjort så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0