29 maj, massa roligheter

nu sitter jag med jennifer i vardagsrummet, kollar på oc, planerar en resa till kolmården i sommar, vi har suttit ett tag i solen :) nej nu måste jag skriva om mina senaste dagar, har hänt mycket!

tisdag: jag låg ute i solen, åkte in & hämtade farmor & fick lite nya produkter, åkte hem & sola lite till, farmor tvättade bilen sen åkte vi in till stan igen. jag åkte & hämtade savitri sen daniel åkte till gränby,köpte present till lisa & kollade efter present till daniels student men gick inte så bra haha. sen åkte jag & savitri hem, lisa följde med, vi var hemma hos mig & åt tacos & pratade hela kvällen, satt på altanen & myste i våra filtar, skjutsade hem dom & daniel kom med mig hem & sov..
onsdag: jobbade jag till fem, åkte hem & duscha in till farmor & daniel kom.. vi förfestade där innan skivan på people.det var jag, savitri, daniel, robin, axel & senare kom timothy, det var faktiskt riktigt kul! jag hade kul med min älskade vänner på krogen, speciellt kul att dansa med min söta savitri hihih. var inte alls så mycket folk som jag hade trott. men men kul var det ialla fall, hyfsat ialla fall haha. det blev ialla fall mat på max sen, med två väldigt onyktra personer, pratar om min pojkvän daniel & timothy haha. hursomhelst åkte vi tre hem till farmor & sov.
torsdag; gick upp vid sju & gick hem med daniel, lämnade lite grejer där. stackarn skulle på paintball haha!hursomhelst köpte jag lite frukost & gick hem till famor igen. där var en mycket trött timothy haha. vi kollade ialla fall på tvn hela morgonen & pratade om gårdagen haha. vid elva åkte jag & jobbade, slutade vid sju,e fter det var det personalfest, var jättekul! vi hade jätteroliga frågesporter & lekar. ojojoj. efteråt tog jag & mikaela en shot på terassen, sen drog vi till oasia då mötte vi utku & alexander från jobbet, alla andra hade åkt hem. blev en strawberry drink, my favorite!efter det åkte jag hem. kände att efter några cider till middagen & det andra började det snurra lite lätt. åkte hem till daniel, tvätta håret & la mig. vaknade till inatt av att min älskling kom hem & höll om mig, myyyyys.
imorse var det väääääldigt tungt att gå upp! jobbade sju till två. var jättejobbigt att jobba kan jag säga haha.. slutade ialla fall vid två & då kom jennifer till mitt jobb, vi tog  bussen hem, träffade rebecca min sötnöt! hem & la oss i solen ett tag haha & har kollat på oc. var tvungen att åka in med busskort till daniel han hitta inte sitt haha. så jag & jennifer åkte runt med as hög musik & nervävda rutor, en underbar känsla med körkort alltså!!! nu ska vi fixa oss lite. ska till leonards ikväll, här i min lilla by har vi fått en resturang/bar/livsmedel butik, har hört att den är jättefin! så jag, jennifer, pappa & ludde ska dit & äta middag :)
jag har också en annan stor sak att berätta, eller ja, stor & stor.. jag & daniel har hittat en lägenhet vi ska flytta in i from 1 juli. daniel har fått jobb här i uppsala över sommaren, förhoppningsvis efter också.. han måste bo någonstans med tanke på hockeyn också. så vi ska flytta in i en tvåa, ska bli jättekul & spännande! nej nu ska jag sluta skriva.
kommer ladda upp massa bilder nu haha!


mys hos mig i tisdags med mina änglar

innan utgång med min snyggning

jag, johanna & savitri på damernas

frågorna

på oasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0