25 maj, SOMMAR

jag haar haft en mysig helg ute på singö, vi var & kollade på fredriks rymdteater i lördags, gud vad jag lärde mig mycket haha! synd att det regnade hela förmiddagen, eftermiddagen blev jättefin när jag, daniel & mia åkte & handlade i älmsta.. lördags kvällen var lugn, kollade film & hämtade emelie, angelica & anna från nelly..
igår, söndag var det jättefint väder, var ute & kollade tv emellanåt under dagen. jag hjälpte till & med till att stapla ved! gjorde dock illa mig efter typ fem minuter, slängde en vedbit på mitt finger, helvete vad ont det gjorde! vi åkte hem runt sjutiden, åkte & hämtade upp dennis & åkte till donken & åt, sen hem till daniel & lämnade allt sen vidare till gränby, köpte lite jordgubbar & olika ostar.. när vi kom hem var alla grabbarna hos oss, timothy, ludde & ludde.. men jag & daniel var trötta & gick & la oss ganska omgående. vi var hemma vid tio, så förlåt emma glömde smsa dig, blev lite sent!
jag & daniel hade ialla fall en jättemysig kväll med massa skratt & bus haha!
imorse vaknade jag i min älsklings armar, finns inget bättre! skjutsade han till skolan & sen åkte jag & köpte mango, melon & lite brämhults hallondryck ( bästa som finns ) sen hem & gjorde en jättegod smoothie! har legat ute i solen nu, ska t amig en dusch & snygga till mig, ska in till stan & äta lunch med min härliga kompis mikaela på stan, ska sätta oss på en jättefin/mysig uteservering, vet dock inte vad det  heter, men skriver mer om det sen :)  nu måste jag rappa på får skriva mer om vad jag ska göra ikväll sen!

jättegod & fräsch smoothie!


Kommentarer
Postat av: Emma

gud ingen fara =)

2009-05-25 @ 20:42:30
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0