21 maj, shopping & städning

gårdagen var mysig, jag rebecca &  pernilla gick på gränby, hittade en jättefin kavaj! verkligen supernöjd! sen mötte jag daniel på gränby så vi åkrte & hämta lite grejer hos dennis sen släppte vi av tjejerna & sen åkte jag & daniel & hälsade på savitri på max. efter det blev det hemfärd. oc & grillning.. åkte in & hämtade brorsan sen var det bara myskväll..
imorse gick vi upp & duschade & åkte in till daniel & städade igenom hans rum snabbt, gick fort & blev jättefräscht! mia & emelie kom & kidnappade hem min pojkvän, haha, nej men han åkte iväg med dom & jag åkte hem.. när jag kom hem sminkade jag mig & bytte om. åkte & hämtade emma & sen åkte vi till gränby & shoppade! vi gick & kollade jättelänge & hittade mycket fint. men när man väl har pengar blir man kräsen. hursomhelst köpte jag ialla fall en jättefin vit kortärmad kofta från lindex, med guldiga knappar, blev lite marin aktigt, mycket stiligt! sen blev det en jättefin jeansklänning jag kikat på några veckor! köpte en vit kajal penna också :) så jag är riktigt nöjd med dagen, emma hittade en jättesnygg kavaj också! så vi båda gjorde riktiga kap idag & var nöjda, men det var fan bäst efter fyra timmars shopping haha. min älskling kom in & skrämde mig när vi stod inne på mq, så han kom & hälsade :)  efter det käkade jag, emma & erik lunch på skuttunge konditorn, blev en bakad potatis med skagen för min del :) mumma, pratade minnen & hade riktigt trevligt. efter det begav vi oss hem & när jag kom hem var det bara att provåka vår bil vi förmodligen ska köpa, nya volvo v70, grym snygg & enorm haha, kändes som att köra en stor jäkla jeep haha! nu sitter jag här, väntar på att stensson ska komma hit & grilla, blir grillat idag igen, är det inte underbart?! sen blir det nog kanske lite mys med emma ikväll!
hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0