16 maj, den stora Dagen

gårdagen med lisa var helt toppen. vi var med varann från 2 på dagen till 1 på natten hihih. vi hade riktigt mysigt ialla fall tycker jag :) pratade om allt mellan himmel & jord. gjorde god mat, även fast jag gjorde för lite kött haha..kollade på några filmer & tv hela kvällen & dagen.. så det var riktigt mys, tack för du gjorde min dag & kväll gumman!
imorse var det tungt att gå upp, var jättetrött. höll på att missa bussen också men det avr en snäll chaufför så han väntade på mig.. på baletten idag var det många föräldrar, sista lektionen, sorgligt att vi inte ska ha aurora nu å ett år, ska ha vikarie. men har ialla fall bestämt med andra tjejerna i gruppen att vi alla ska fortsätta ihop i höst, så jag kör på i höst med! vättar på aurora! kanske kan utvecklas ännu mer med den nya läraren.. så det ska bli kul! nu är jag ialla fall hemma. ska ta mig in i duschen & fixa mig.ska in till stan om typ två timmar & hämta lisa & savitri, åka & handla mat till ikväll, blir tacos & eurovision på mycket hög nivå, är så galet taggad! heja SVERIGE, TURKIET & AZERBADJAN! ska även hämta upp mamma & pappa från kryssningen. men ikväll ska bli jättemys! emma kommer nog förbi & förbereder mitt hår för morgondagen senare. nej nu måste jag gå ner & få något i magen & duscha. kanske hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0