15 maj

idag har jag & min snygging varit ihop i 2 år & 1 månad, alltså 25 månader!

igår
jobbade jag mellan halv tio till kvart över fyra sen åkte jag & daniel hem med familjen.. när vi kom hem kom timothy på besök, han var här & vi satt & skratta, daniel & timothy gjorde sig så jäkla rolig, drog över en nylonstrumpa över huvudet, gud hur man ser ut alltså haha! prova det så får ni ett gott skratt vill jag lova! dom drog ialla ut sen & åkte cross eller något.. sen kollade jag på eurovision lite, den enda bra från gårdagen var i stort sett arash. alla pratar om norge, det enda som är bra med låten är musiken i början, tycker personligen han ser ut som värsta mesen haha!
jag längtar ialla fall till lördag när den stora finalen är! vi kollade ialla fall på en dålig film sen, en riktig action, somdaniel älskar haha..  sen somnade vi..
imorse skjutsade jag ludde & daniel till skolan. har kollat på oc nu & så. ska ducsha & fixa mig. ska ta kvart i ett bussen till stan & möta upp mamma & pappa för att äta lunch. sen ska jag ta hem bilen & hämta upp lisa. vi ska ha myskväll, är ensam hemma ikväll & min älskling måste åka hem. & lisas älskling jobbar natt så vi ska ha myskväll ikväll!
nej nu ska jag nog börja fixa mig lite..
ha en underbar dag vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0