13 maj

gårdagen var rolig, var ganska mycket folk på bj. jag & anna dansade lite, kändes dock som om hela daniels hockey lag var ute igår.. träffade några vänner till familjen, 91or, känns så galet att träffa dom ute haha... men men.. finns tydligen inge "damernas" & "herrarnas"  längre, var killar på tjejtoan hela kvällen & tvärtom, ojoj haha.. belv så himla chockad såg timothy glida in på bj, trodde han skulle vara i usa boston så snacka om att jag blev snopen! men kul var det att träffa han, han var såå himla glad efter den resan så det var kul att se! mysigt ialla fall att vara ute med min älskling var ett tag sen..  men kvällen över lag var nog väldigt rolig.. blev inga drinkar för min & annas del, vi snålade lite haha. hursomhelst tog ialla fall jag, anna & daniel taxi hem.. efter det gick jag & daniel till statoil & köpte korv haha! när vi kom hem tvärslocknade daniel han hade sugit i sig en hel del under kvällen. jag låg uppe ett tag & kollade på tv..
imorse var det nog tungt för daniel att gå upp, skulle vara på byggnads vid halv nio, en lång dag, slutar åtta idag haha.. men men.. jag sov nog ialla fall till tyo halv elva när mamma rang & väckte mig.. så jag gick upp & sminkade mig & åkte ner till stan.gick & kollade på kläder. hittade en jättefin blus som jag blev sugen på! sen smsade ialla fall mikaela mig så vi möttes på stan, sen var det upp på jobbet för kassamöte, blev bjudna på lunch, sallad. sen skulle jag åka hem, satt mig på bussen så ringer ferial, min jobbarkompis, som jag delar skåp med. ville ses. så himla kul att hon rang & frågade så vi gick & köpte jordgubbar & satte oss vid ån. så himla söt hon är! så vi satt & pratade i en timme ungefär sen åkte vi hem.. mötte rebecca på bussen hem, vi ska leka ikväll. var år & dar sen.. har verkligen saknat henne. så det ska bli jättekul!

nu kommer några bilder från igår & idag


jag & anna laddade upp innan skivan med gott & schlager!

jag & söta anna

jag & anna igen

mys på bryggan med ferial idag

uppsala

finns det något finare än våren i sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0